Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

Ze Staníka jste udělal hlupáka a toho hlupáka pak použil vlastně jako takový český standard a ke všemu je to evidentně smyšlená postava. Ono člověk, který má ženu, dvě děti, dům a auto většinou není hloupý. Hloupý je ten váš blogRv.

12 26
možnosti
Foto

Sice se nejmenujete Staník, ale poznal jste se!

Můžete nám tu vyčíslit, kolik rodin tu nemá nějaké děti a ani auto? :-P

15 3
možnosti
JV

Diskutující již postřehli, že slovo Ukrajinec se píše s velkým písmenem na začátku. Takže za pravopis máte nedostatečnou...

3 2
možnosti
Foto

Chytrej! Píšu JEDNA! ;-D

6 0
možnosti
Foto

U nás je potkávám zase pokaždé v Lidlu. Připomíná mi to mé nákupy v NSR a krátce po Listopadu v Německu. Dělalo mi dobře s pár markami chodit mezi přeplněnými regály a přemýšlet, co si mohu dovolit koupit. Na rozdíl od Ukrajinců jsem však dělal téměř neviditelného a i když jsem tam byl s kolegou, raději jsme spolu česky nemluvili, natož abychom tam na sebe hlasitým pokřikem upozorňovali.

5 12
možnosti
Foto

S Vaší minulostí bych se také dělal neviditelným. ;-D

8 3
možnosti
JK

Perfektně napsáno. Velká karma.R^

13 0
možnosti
JS

Páč Stáníci jinam nechodí, zajímavý že jsem neslyšela o Ukrajincích v Bille ;-D

5 0
možnosti
DP

Já hlavně nevím, jak se pozná zrovna Ukrajinec. Vypadají úplně stejně jako my, podle jazyka to taky nepoznáte, klidně to mohou být i Rusové...

2 0
možnosti
IH
PL

Jsou tam!

V botošopu mi minulý týden pomáhala vybírat boty mladá ukrajinská prodavačka. Totéž pak v hadrárně a sporťárně. Ve velkém hypermarketu rovnali zboží do regálů dva mladí Ukrajinci a na infopultu se zaučovala Ukrajinka.R^

27 0
možnosti
PS

Vitejte v Ukraceske republice.

2 8
možnosti
  • Počet článků 21
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2726x
Profesionální workocholerik, neúnavný hledač slepých cest se zbytečně květnatým slohem a špatným pravopisem - který si připadá být pro současný svět zoufale nepoužitelný.

Seznam rubrik