Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JJ

Bohužel, kdyby to byli jen ti " Staníci"... Já se v poslední době setkávám s obdobnými reakcemi i u svých přátel a známých , které jsem považovala za velmi inteligentní a po lidské stránce soucitné a ochotné pomoci... Melou všechny ty nesmysly o tom, že si Ukrajinci za to mohou sami, že neměli dráždit Putina a hlavně ! "že dostávaj peníze a my néé " ,

Stačí říci, že učím Ukrajince česky, tak se na mě dívají jak na exota..., mrzí mě to.

10 0
možnosti
DP

V mém okolí jsou Staníci dva, moje teta, takže okamžitě převádím řeč jinam, pokud s tím začne, a pedikérka mých rodičů, s tou se naštěstí nemusím stýkat, takže celkem v pohodě.

1 0
možnosti
DM

Pěkně jste to napsal. Děkuji za trefný článek. Za některé lidi je mi tuze stydno.

11 2
možnosti
TH

Tak to měl Staník navštívit Kaufland v Kutné Hoře po spuštění Foxconnu.

2 0
možnosti
Foto

Zbyl mi ještě jeden hlas pro Nováčka roku. Máte ho tamR^

7 1
možnosti
DP

A to si představte, že tam někteří/ některé sedí i za pokladnou!

23 0
možnosti
OS

No, to je tam pak opravdu "furt". Staníci všech zemí, probuďte se!;-D

4 0
možnosti

Blog jako špatná agitka.Rv ze soucitu jsem Vám dal hlas jako nováčkovi.

1 13
možnosti

Vážený pane Řehůřku, děkuji za reakci - a hlavně za přečtení. Agitka by mě nenapadla - myslel jsem, že díky předposlednímu odstavci by mělo být zřejmé, co jsem tím vším chtěl říci. Ono to mělo být spíš podobenství. Prostě že kdo chce psa bít...

10 0
možnosti
JA

J91a40n 67A84b65r97t

18. 5. 2022 13:37

Staník má domek na venkově - musel za něj platit hypotéku, či si ho postavil nebo ho postavioli jeho rodiče - na vše si museli vydělat sami prací, i tu dvojkovou Octavku si musel nějak vydělat, nákup v Kauflandu si hradí z toho co vydělá prací. UK bydlí zdarma a nákup si hradí z příspěvku nás všech. To ho štve, ne národnost.

6 25
možnosti

No ale tady jde přece hlavně o to, že ti uprchlíci z Ukrajiny jsou možná úplně stejní Staníci, jako ten náš. Taky si zaplatili a postavili dům, taky si prací vydělali na auto, taky jezdili jednou týdně na nákup a jednou ročně k moři. Jenže jim tu pohodu a spořádaný mikrosvět někdo ze dne na den vzal a oni to, co pracně budovali desítky let, museli v rychlosti opustit.

Jde jenom o to nemyslet si, že se nic takového našim Staníkům stát nemůže...

34 0
možnosti
MB

Jen podotek, před interpunkčními znaménky se nedělá mezera. Opravte si to :-/

1 0
možnosti
Foto

Tady Kaufland nemáme, a tak je potkávám v Penny. Pokud nejdete blíž a neslyšíte, že mluví jinak, tak je nerozeznáte.

R^

9 0
možnosti
  • Počet článků 21
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2726x
Profesionální workocholerik, neúnavný hledač slepých cest se zbytečně květnatým slohem a špatným pravopisem - který si připadá být pro současný svět zoufale nepoužitelný.

Seznam rubrik