Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nemáte za tento článek v Kaufu nějaké slevy? Asi ano, jinak by na to stačily totiž tak dva odstavečky...

0 0
možnosti

No...pan Sörös říkal, že mi na konci měsíce spočítaj písmena a teprve podle toho pak dostanu honorář.

0 0
možnosti
Foto

Jsem si zrovna na váš blog dnes vzpomněla. Míjela jsem autobus MHD a řidič měl za oknem velkou ceduli se jménem. STANÍK. Fakt nekecám.;-D

Takže Staník je z Liberce, to už je jasný.;-D

0 0
možnosti
Foto

Docela by mě zajímalo, odkud ten páně Ďáskův Staník je. Procestoval jsem totiž za posledních sedmdesát let pomalu celé Čechy i kousek Moravy, ba dva roky jsem dokonce žil chtě nechtě ve Felvidéku, ale tohle neznám: »Berou našejm práci.« Mám na mysli ten Dpl zájmena »naši«.

»Mejdlo« či »mlejn«, prosím, v těch případech se v písmu jedná o tzv. dlouhý ypsilon. Ale »našejch«? To mi teda nejde do hlavy ani na pohled... Že by Stanislav nakonec byl podkarpatský Rusín?

0 0
možnosti

To je u nás poměrně běžný vysočinský dialekt z okolí Jihlavy. "Řeknite vašejm, ať dou zejtra ve vosum do hasičovny" a podobně. ;-)

0 0
možnosti

;-DStaník by měl začít šotkem, vzít to přes čulibrka a nakonec sebou fláknout vozembouch;-D

0 0
možnosti

J72o78s46e28f 54N74o67v34á80k

20. 5. 2022 17:50

Pane Tomasi vysvetletuje to prilis rozumne a racionalne, to se nebude Stanikum libit.

Jinak nemyslim si, ze by Stanik byl stredni trida, ta ma dle me trochu jinou definici.

0 0
možnosti
Foto

Máte rád Formanovy filmy, že? :-) O našich lidech. Tedy té asi většině, i když nevím, dá-li se to nějak statisticky zjistit. No a když se to podá ne nějak urážlivě, jako se to povedlo Vám, tak dobrý... rozproudí se debata, lidi si uleví od emocí... doba je náročná.

2 0
možnosti

Nijak zvlášť vtipné, natož trefné.

0 4
možnosti

Nepopírám. Vtipné to být rozhodně nemělo. Ale děkuji za Vaše hodnocení.

2 0
možnosti
Foto

Zdravíme Staníka.

Třeba byl jen připitej a nemyslel to tak. :-)

3 0
možnosti

Řekl bych, že myslel, jak ho znám... Ale já přitom byl připitej taky, takže kdovíjak si to vůbec pamatuju :-)

P.S.: Nevím proč mě to hned uhodilo do očí, ale máte super profilovou fotku - už z ní je totiž vidět, že žijete, myslíte a svět berete výhradně pozitivně. Což pro mě osobně je jediná cesta, jak se s tím světem vypořádat ;-)

1 0
možnosti

Tak jsem první "Staník" ve zdejší diskusi. Co se týče uprchlíků z Ukrajiny tak je jako celek nehodnotím, protože v tak velké skupině se najdou lidé lepší, horší, stejní jako já, pracanti i zloději, poctivci i vyčůránci. Tak jak tu máme paní která dva dny po příjezdu obcházela byty s nabídkou úklidu, máme tu i slečnu parkující své luxusní SUV na místě pro invalidy s odůvodněním, že jinde není místo. Nikdy jsem nebyl v jejich situaci tak neposoudím, jak moc bych si vážil pomoci kterou dostávají, zdálo by se mi to dost nebo málo, nevím. Jediné co bych jim mohl "závidět" je jakým nevídaným způsobem se kvůli nim rozpohybovali naši úředníci. Je to tak v pořádku, jen by nastavené tempo mělo všeobecnou normou, nikoliv výsadou. Narážím na všeobecně zažitý úřednický "maňana systém" tj. odpověď do 30 dní a za 30 dní vás pošlou o dveře vedle. Tak totiž probíhá žádost o pomoc staré osamělé sousedce, která už se o sebe sama nedokáže postarat. Nemocnice a LDN ji nepřijme není nemocná, v domově seniorů je v pořadníku, dům s pečovatelskou službou je plný, charita zahlcená a úředník má čas. Svým způsobem "Staníky" chápu že si chtějí udržet svůj svět ve které jim sice "nikdo nic nedá", ale tak je prostě jejich. Medvědí službou je zahlcení mediálního prostoru uprchlíky, z hodinového zpravodajství je 40 minut věnováno uprchlíkům a Ukrajině, reportáže o tom že zahradní architektka Irina už dokáže vyslovit slovo řeřicha už začínají zavánět plytkostí, trapnosti typu Eurovision song kde tak nějak soutěžící z Ukrajiny vyhrát musel, nemá asi smysl rozebírat. Sakra, já jsem snad delší než autorův blog. Hezký den.

15 0
možnosti

Jistě, problémy s uprchlíky jsou a stát po osmi letech vlády populisticko-levicové koalice funguje tragicky atd. Ale problém je do značné míry dán právě tím, že Staníci nejen v ČR volili vlády, které svou benevolencí k Ruské agresivitě při a po invazi na Krym a Donbas v roce 2014 do značné míry otevřeli cestu k této šílené válce a potažmo i uprchlické krizi8-o

4 5
možnosti
Foto

Tak dlouho si ze Staníků dělali legraci...

1 0
možnosti

Moc velká legrace to není:-/

0 0
možnosti
  • Počet článků 21
  • Celková karma 45,08
  • Průměrná čtenost 2726x
Profesionální workocholerik, neúnavný hledač slepých cest se zbytečně květnatým slohem a špatným pravopisem - který si připadá být pro současný svět zoufale nepoužitelný.

Seznam rubrik